مـــیـــنــــوت

قلم بافی های شایسته روزخوش

درباره من

شایسته روزخوش هستم؛متولد ۱۳۶۴-استان کردستان.

متاهل دارای دو فرزند؛

دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ارتش

از کودکی علاقه ی خاصی به درس خواندن داشتم و بعلت شغل پدرم در شهر های گوناگون زندگی کردم،تحصیلات ابتدایی را در مریوان استان کردستان گذرانده و به دنبال انتقالی پدرم به اصفهان،پایه اول و دوم راهنمایی را در این استان گذراندم.

و پس از آن مجددا به استان لرستان سفر کرده و پایه سوم راهنمایی را در خرم آباد طی کردم.

پایه اول عمومی دبیرستان را در استان خوزستان سپری کرده و سپس به تهران مهاجرت کردیم و دبیرستان و پیش دانشگاهی و دوران دانشگاه را در تهران گذراندم.

همیشه علاقه ی خاصی به تاریخ داشتم و موجب شد از دوران راهنمایی تا همین امروز به مطالعه ی مستمر تاریخ بپردازم و پس از دریافت مدرک تافل در دوران دانشگاه،رشته مطالعاتم در تاریخ را توسعه داده و به مطالعه تخصصی تر تاریخ در  منابع انگلیسی مشغول شدم.

همچنین به واسطه دروس فلسفه و منطق در دوران دبیرستان با این علم آشنا شدم و در کنار تاریخ و پزشکی پیگیر هرچه بیشتر فلسفه و مسایل پیرامون آن شدم که به جد میتوانم بگویم یکی از شیرین ترین و مفید ترین علومی بود که تا امروز در زندگی آموختم.




مینوت در لغت به معنای پیش نویس یا چرک نویس هست و با توجه به اینکه به فعالیت وبلاگ‌نویسی و مطالبی که عموما در وبلاگها نوشته میشود شباهت دارد این نام را برای این وبلاگ انتخاب کردم.
مطالب این وبلاگ تماما نوشته های خودم و صرفا افکار و عقاید شخصی من هستند و نه چیز دیگر...
پیوندها
قالب:عرفان قدرت گرفته از بیان،رسانه متخصصان و اهل قلم