مـــیـــنــــوت

قلم بافی های شایسته روزخوش

امسال سالَمه

محبوبترین خواننده ی من علیرضا جی جی هست 

بیت ساز شماره یک ..!:)

یکی از جدیدترین و زیبا ترین آهنگ هایی که خونده امسال سالمه هست


lyrics در ادامه مطلب


امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم
بیداره این جونم این بار الکی نیست
یه حسی تومه میگه رسید روزش
آتیشم بره توو هر چشی دودش
لاتی نمیخوام از کسی پوزش
میزنم میرم قبلاً تستی بودش
میشم مسی شوتش
ترافو میرم با هلی کوپش
خیلی توو چشم
میگی زندگیه میگم قلقیه

نباید خیلی تو بدی رو بش
اگه من نه پَ کی
من که نشده من الکی
تا میرم جلو وضع بدک نی و وقت هدر نی
زندگی میخوام بیل گیتسی طور
درویش ولی ته کیسه پُر
جاده یخ زده یه نمه لیز بخور
شل و و ریلکس برو جلو بی مکس
همه آسارو آس تو با دست تیز ببر
این کره با منه این باره آخره
پس منم میرم سک بالا
سلامتی شهر بازی تا اکباتان
همه بچه مشتیا لشا وحشیا

اونا که بات با سر تا تش میان
حست توو منه
که عاشق زنده بودنه
آبیه نابیه حس بودنت
........

امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم

بیداره این جونم این بار الکی نیست
امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم

بیداره این جونم این بار الکی نیست
امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم
بیداره این جونم این بار الکی نیست
هزار و سیصد و نود و هفته
مثبتا موندن و منفیا رفته
چهار صبح میریم ما افتر
مهم نیست همه جا واسمون حرفِ
امسال نمیدم دُم به تله

آرزوم از قبلاً گنده تره
تا الان هرچی بِز بُرده کمه
تنهایی میشم من بمب یه تنه
کار ناوالو با موزیک باحالو
شروع میکنیم سالو
میکوبیم ما تا چهارو
از برج یک ، پره فک، کلی کیف
دوره کیک جمعیم بازم
ما یه تیم ، ثابتیم، پایتیم
میریم با سر گیلاسم
.......

سرو بالا میدم پُررو رو به جلو
میدونم با منه شانس
اگه دنیا عقب باشه بیوفته به پام
بازم میدم من آوانس
مث فیلم شده زندگیم
میخوان ببینن عقب نیوفتن از این سانس
میسازم دوباره خودمو من
تو سال جدید رُنسانس چون که
سیصد و شصت و پنج روز دوازده ماه بیست و چهار ساعت
میکنن این مردم به موفقیت من عادت
♫♫♫♫
اگه رفتنی شدی برو تخت گاز واسش تو
با یه باد بادباک شو، برو بالا، برو بالا
اگه رفتنی شدی برو تخت گاز واسش تو
جای آفتاب بلند شو، برو بالا…
بیا بتکونیم امسالو ما

بعدش بریم قاطی ستاره ها
چشا رومون زوم و اشاره ها
بازم بیان به سمت کار ما
اون دنیامون مسابقه‌س
اونی توش برده که جدا برقصه
نه الکی به مدا بچسبه
تبدیل شه به خدا یه لحظه

زندگی موزیکال لا لا لند
ملودیا مشتیو باحالن
آه، یه تشکر از مامانم
اگه پیشرفت کردم تو سالا من
چون چشم به هم بزنی داستانت تمومه
هر پیرمردی پارسال یه جوونه
کاری کن بشی راستکاره زمونه
نگن باز کارش همونه
دارم صد در صد توکل

دارم اَ پسرفت تنفر
بازم مصرف هر شب الکل
ایده بشه از مغزم ترشح
بشم یه چی بین سقراط و موتزارت
حتی از خرداد تا مرداد
میمونم من پرکاره پرکار
زمین کمه من دنبال دنیام
امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم

بیداره این جونم این بار الکی نیست
امسال سالمه حس و حالمه
امسال سالمه نه شکی نیست
دیوارو میشکونم این راهو میرونم
بیداره این جونم این بار الکی نیست

۰ ۰
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مینوت در لغت به معنای پیش نویس یا چرک نویس هست و با توجه به اینکه به فعالیت وبلاگ‌نویسی و مطالبی که عموما در وبلاگها نوشته میشود شباهت دارد این نام را برای این وبلاگ انتخاب کردم.
مطالب این وبلاگ تماما نوشته های خودم و صرفا افکار و عقاید شخصی من هستند و نه چیز دیگر...
پیوندها
قالب:عرفان قدرت گرفته از بیان،رسانه متخصصان و اهل قلم