مـــیـــنــــوت

قلم بافی های شایسته روزخوش

بحران ۳۴ سالگی !

آدمها معمولا در سی سالگی بحران را تجربه میکنند.
من هم در ۳۰ سالگی تجربه کردم و هم در ۳۴ سالگی مشغول تجربه کردنش هستم!
همیشه در زندگی  آدمی بودم که خیلی وقتم را برای کمک به مردم،کودکان،فقرا،سالمندان و محرومان اختصاص میدادم و داعیه دارشان بودم.هم مادی و هم معنوی
صدها کتاب خواندم هزاران مقاله نوشتم،یاد دادم،یادگرفتم.
همسری کردم،مادری کردم،خواهری کردم،دوستی کردم،دست بوس و کمک حال پدر و مادرم بودم.
آدم بی عیب و ایرادی هم نیستم،خطا و کار غلط هم زیاد کردم که خصلت آدمی‌ست.
اما مدتیست احساس میکنم چیزی که هستم راضی ام نمیکند،از خودم انتظار خیلی بیشتری داشتم،حس میکنم راه را غلط رفته ام یا کارهای نکرده،کتاب های نخوانده،مقالات ننوشته و کمک های نکرده ای دارم که باید انجام شوند اما نمیدانم چه هستند.
یک اتفاق یا یک حرکت بزرگ میخواهم،یک تحول...
چیزی که قانع ام کند در این ۳۴ سال بیهوده زنده نبوده ام.
آدمهای زیادی را میشناسم که حقیقتا در طول زندگیشان کار خاصی نکرده اند،فقط ادعا داشته اند،ثابت بودند،خدمتی نکردند و کماکان مشغول زندگی خودشان بودند،اما خیلی اعتماد به نفس دارند و معتقدند مسیرشان مسیر درست و صحیحیست و تازه دیگران را نادان و ابله خطاب میکنند.
چرا من نمیتوانم همچین حسی نسبت به خودم داشته باشم ؟
یا چرا اینقدر خود کم پندار هستم ؟
خلاصه هرچه هست دارد اذیتم میکند و فکر میکنم باید به روانشناس مراجعه کنم.




۱ ۱
سالار سپهری
۱۰ آبان ۱۱:۵۲
سلام.
رضایتمندی از خود ودیگران یک کیفیت روانی است که عوامل زیادی در وضعیت آن موثر هستند.از جمله ،جهان بینی فرد.
حال یه پرسش: کم وکیف رابطه ات با خدای خالق چگونه است؟
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مینوت در لغت به معنای پیش نویس یا چرک نویس هست و با توجه به اینکه به فعالیت وبلاگ‌نویسی و مطالبی که عموما در وبلاگها نوشته میشود شباهت دارد این نام را برای این وبلاگ انتخاب کردم.
مطالب این وبلاگ تماما نوشته های خودم و صرفا افکار و عقاید شخصی من هستند و نه چیز دیگر...
پیوندها
قالب:عرفان قدرت گرفته از بیان،رسانه متخصصان و اهل قلم