مـــیـــنــــوت

قلم بافی های شایسته روزخوش

سرآغاز

یکی از روشهای خوب برای منظم کردن ذهن،نوشتن است.

جوامعی که فرهنگ کتبی خوبی دارند معمولاً در کوران حوادث بهتر عمل می‌کنند و در سرعت تطابق با محیط و همچنین قدرت نوآوری نسبت به بقیه فرهنگ ها پیشرفت چشمگیرتری دارند

لذا باید نوشت تا ذهن مرتبی داشت،دیگر اینکه باید به اشتراک گذاشت تا دانش را وسعت بخشید...

----

سالهای زیادی هست که وبلاگ‌نویسی میکنم،حدودا از سال ۱۳۸۶ و وبلاگ های گوناگونی دارم که هرکدام مربوط به دوران خاصی از زندگیم هستند.

بعضی هایشان را هنوز دارم و بعضی هارا فقط میتوانم بخوانم و پسوردشان را فراموش کرده ام.

علاوه بر وبلاگ‌نویسی ،خاطره نویسی و روزانه نویسی در دفتر را هم انجام میدهم و چندین و چند دفتر و دفترچه از دوران نوجوانی و جوانی تا همین امروز در بایگانی دارم.

مجموعا به نویسندگی علاقه زیادی دارم.

از بین پلتفرم های وبلاگ‌نویسی به وردپرس بسیار علاقمندم و وبلاگی به زبان انگلیسی و مخاطبان غیر ایرانی در این شبکه دارم اما معتقدم وردپرس مناسب برای کاربران فارسی زبان نیست،از محدودیت ها و مشکلات محدودی که با زبان فارسی دارد بگذریم این سرویس در ایران فیلتر هست و امکان دیده شدن بین کاربران ایرانی را دارا نیست.

به همین جهت بلاگ بیان را انتخاب کردم و با توجه به شناختی که از سرویس های وبلاگ دهی ایرانی دارم معتقدم از تمام آنها مناسبتر هست.

گرچه در نهایت بهترین کار تاسیس یک وبسایت شخصی هست که مدیریت تمامی اجزا آن به دست خودم باشد و بقول معروف صاحبخانه باشم اما احساس میکنم آن روش نیاز به رسیدگی بیشتری دارد که از وقت و حوصله ی من خارج هست و ترجیه میدهم مستاجر باشم و بجز نویسندگی دغدغه ی دیگری نداشته باشم.


۱ ۰
yamahdi momeni
۱۵ مهر ۱۴:۱۹
ببخشید خوندم درباره شما ان شالله شاد و بییروز باسید ...سربلند و با افتخار برای خودتون خانواده و ایران سربلندمون
ان اللله..قلمتون زیباست ..وبلاگ من http://yamahdi74.blog.ir/
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مینوت در لغت به معنای پیش نویس یا چرک نویس هست و با توجه به اینکه به فعالیت وبلاگ‌نویسی و مطالبی که عموما در وبلاگها نوشته میشود شباهت دارد این نام را برای این وبلاگ انتخاب کردم.
مطالب این وبلاگ تماما نوشته های خودم و صرفا افکار و عقاید شخصی من هستند و نه چیز دیگر...
پیوندها
قالب:عرفان قدرت گرفته از بیان،رسانه متخصصان و اهل قلم