مـــیـــنــــوت

قلم بافی های شایسته روزخوش

کوچولوی بزرگ

توی باشگاهمان، وسط همه‌ی خانم‌های گرد و قلمبه‌ای که به قصد لاغری می‌آیند، یک دختر کوچولوی پنج ساله‌ی چوب‌کبریتی هم هست. 
به خاطر این‌که کلاس کودکان با کلاس زبانش تداخل داشته و به هیچ‌وجه هم دلش نمی‌خواسته ورزش را رها کند، قاتی ما آدم‌بزرگ‌ها به کلاس می‌آید و نرمش می‌کند. 
حالا این‌ها را گفتم که چی بشود؟ که بگویم عاشق این دختر کوچولو شده‌ام.
 نه برای این‌که کلاً بچه‌ها را دوست دارم و نه به‌خاطر این‌که کوچولوی بانمک و خوشتیپی است!
 فقط برای این دوستش دارم که همه‌ی زورش را می‌زند خودش را هم‌رنگ ما آدم‌بزرگ‌ها بکند.
هر روز جمله‌ی جدیدی پیدا می‌کند که به ما بگوید: «چقدر موهات خوشگل شده»، «چه لباس قشنگی پوشیدی امروز»، «خیلی لاغر شدی» و... اما از همه قشنگ‌تر وقتی است که مادرش دنبالش می‌آید و او آماده‌ی رفتن می‌شود. 
در حالی‌که ما داریم مانتوهایمان را می‌پوشیم و شال سرمان می‌کنیم، او با تاپ و شلوارک و موهای باز از در باشگاه می‌دود بیرون و مادرش را بغل می‌کند.
 بعد کله‌اش را از لای در می‌آورد تو، با صدای بلندی رو به ما آدم‌بزرگ‌ها داد می‌زند: «خداحافظ بچه‌ها!» و لی‌لی‌کنان می‌رود.
۱ ۲
مهدی صفوی
۰۹ مهر ۰۰:۴۳
سلام، شب بخیر.
خوشحال میشم از وب سایتم دیدن کنین.
اگه دوس داشتین از لینک زیر هم دیدن کنین


تمایل دارین همدیگه رو لینک کنیم؟
متشکرم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مینوت در لغت به معنای پیش نویس یا چرک نویس هست و با توجه به اینکه به فعالیت وبلاگ‌نویسی و مطالبی که عموما در وبلاگها نوشته میشود شباهت دارد این نام را برای این وبلاگ انتخاب کردم.
مطالب این وبلاگ تماما نوشته های خودم و صرفا افکار و عقاید شخصی من هستند و نه چیز دیگر...
پیوندها
قالب:عرفان قدرت گرفته از بیان،رسانه متخصصان و اهل قلم